Galdetuko bagenio edozein enpresatako komertzialari zer datu ezagutu nahi dituen bere konpetenziari buruz, seguruaski bere konpetentziaren prezioak monitorizatzea izango zen erantzuna.
Merkatuaren sartze estrategiaren barruan, aldagai prezioa funtsezko aspektua da saldutako produktuak ezaugarri diferentzialak ez dituenean eta bezeroa gehiago ordaintzeko prest ez dagoenean
Bezeroak gure produktuaren prezioa gehiago balioesten duenean eta hau merkatuan lehiakorrak izateko argumentu bakarra denean, gure estrategiaren gogoeta sakona presako da eta ikusi beharko da zer beste ezaugarri batzuk edo bereizleak eskain dezakegu antolaketaren errentagarritasunaren galera orokorrerako geroago ekartzen dituen prezioetako gerratik ihes egiteko.
Prezio monitorizazioa
Baina gure gaiko desbideratu gabe, prezioen monitorizazioa dela, sektore batzuetan prezioaren aktualizazioa egiten dute konpetentziaren prezioaren arabera. Haren adibidea hotel-kate batzuk izaten dira, bere lehiakideen prezioak monitorizatzen dute beraien daukaten sistema baten bidez eta preziak estutzen dute beraien atari desberdinetan eta webgunetan argitaratuz, horrela bezelo potentzialak erakartzen dituzte. Estrategia hau egokia izango da, beti eta noiz bolumena eta teknika hau darabilten sektoreko enpresetako kopurua nahiko baxu eta mugatuta denenan, bestela beheranzko prezioak alda ditzakeelako era nabarmenean.
Nire konpetentziaren prezioak nola monitorizatu?
Monitorizatzeko eta datuak eta web-orrien prezioak ateratzeko erremintek erabili ohi dute gidatutako era nahiko errazean informazioko kopuru nabarmena era ordenatu eta azkarrean deskargatzea baimentzen duen import.io bezala IKT erremintak. Sareko nabigazioko ehuneko oso altua robot-sail batek izaten da eta orrialde desberdinen datuak ateratzea bilatzen duten aztarnariek osatuta dagoela pentsatzeak eta gero bere zerbitzuak eskaintzeko apur bat ikaratzen du, adibiderik ezagunena ia mundu guztia darabilgun bilaketa-tresna da.
Kuriosoa da bilaketa-tresna honi ez zaiola gustatzen beste robot batzuk konektatzea eta saia daitezen bere datuak ateratzen, horregatik errepikakorrak diren helbide haiek blokeatu ohi ditu eta “fidagaitztzat” hartzen ditu.
Beste maila batean, robotak eta azternariak produktu eta zerbitzu batzuen prezioa eta balioa saiatzen dira aldatzen, burtsako eragiketetan bezala, algoritmo korapilatsuen bitartez beste robot batzuei engainatzen dituzte, seinale faltsuak igorriz, irudi ez erreala sortzeko nahiean eta horrela ez egokitutako erabakiak har dezaten enpresak (prezio baxuei saltzea, ez egokitutako prezioei erostea…).
Konpetentziaren prezioak ateratzen espezialistak
Datu mundu konplexu honetan, robotetan, aztarnari, seinale faltsuko sorkuntza…, Sakonan erremintak ezarri eta konpetenziaren prezioak monitorizatzeko sistemen erabileran espezialistak gara. Gure bezeroek erabaki egokiak eta beraien estrategiak indarrra hartu dezaten merkatuetan, produktuen datu errealak ateratzen ditugu.
Jarraitu gure Twitterra
0 Comments