Adimen Lehiakorra
Gure ezarpenak arrakastatsuak izateko, enpresa bakoitzaren beharrak era egoki batean aztertzen ditugu
Sakonan, adituak gara adimen lehiakorra prozesua ezartzen. Prozesu hau jarduera egituratu eta jarrai batean diseñatzen dugu, eta enpresa bakoitzak bere ingurunean gertatzen denari buruz informazioa egokia jasotzen du eta ezagutzan bihurtzen du, horrela bai epe motzera eta bai epe ertaina-luzera begiratuz erabaki egokiak hartu ahal izateko.
Gure ezarpenak arrakastatsuak izateko, enpresa bakoitzaren beharrak era egoki batean aztertzen ditugu. Enpresa bakoitza ezberdina da, horregatik Sakonatik gure esfortzuak enpresa bakoitzaren atal garrantzitsuak ezagutzen bideratzen ditugu, enpresaren jasangarritasuna bultzatuz.
Hori kontuan hartuta, gure prozesua enpresaren kontextua, estrategia eta atal garrantzitsuak aztertzen hasten da.
Informazio garrantzitsua adimen lehiakorra buruz
Datuen garaian bizi gara. Sakonatik datu hauek informazioan bilakatzen ditugu, abantailak lortuz eta enpresak erabaki egokiak hartzen lagunduz.
Era jarraian ikusi daitekeen informazioa:
- Merkatua
- Sektorea
- Teknologia
- Lehiakideak
- Produktuak
Aldizkako Azterketak
Era jarraian jasotako informazioa aldizkako azterketin konbinatzen ditugu, bai merkatuko edo bai teknologia arloko informazioa era masiboz jasoz, balio erantsisko informazioa klabea bihurtuz.
Prozesu hauetan du eragina
Marketing eta salmentak
- Lurralde/sektore bilakaera
- Dibertsifikazioa
- Sare sozialak
- Lizitazioiak
- Bezeroen berriak
- Sektoreen albisteak
- Bezoreen base datuak
- Base de datos clientes
- Banatzaileak
- Merkatu zergak
Ikerkuntza eta garapena
- Ikerkuntza linea berriak
- Patenteen bilakaera
- Enpresako pertsona klabeak
- Hitz gakoak
- Sektoreko enpresa nagusiak
- Kolaborazio sareak
Produkzioa
- Makina eta prozesu berriak
- Material berriak
- Osagarriak
- Tresneri berriak
Produktu garapena
- Patenteak
- Araudiak
- Lehiakideen produktuak
- Ikerkuntza lineak
- Garapen berrikuntzak
- Prezioak eta osagarriak
- Hornitzaileen bilakaera
Enpresarentzako onurak
- Salmentak gehitu, bezero eta merkatu berriak ezagutu.
- Berrikuntzak merkaturatze prozesua bizkortu eta hobetu.
- Aurkarien estrategia digitala jarraitu.
- Produktuen garapena optimizatu.
- Ikerkuntza kosteak egokitu.
- Estrategia eta produktu eta tekonologia garapena elkartu.
- Beste sektore edo bezero berriak ezagutu.
- Araudiarekin edo patenteekin arazoak sahiestu.
- Ezagutza gehitu.
- Jasangarritasuna ziurtatu.
- Kanpoko irudia hobetu.
- Departamentu ezberdinen arteko harremanak eta partaidetza hobetu.
- Pertsonen partaidetza indartu enpresaren estrategian.
- Pertsonen partaidetza bultzatu enpresaren estrategian.
- Adimen lehiakorra prozesuaren kostea murriztu eta emaitzak hobetu.
- Enpresarentzako estrategia egokiagoak definitu.
- Lantoki irekiagoak eta atseginagoak osatu
Kontaktua
Utzi zure mezua eta lehen bait lehen jarriko gara zurekin harremanetan.
Arranomendia 2, eraikina 3
20.240 Ordizia (Gipuzkoa), Espania
(+34) 943 534 307
sakona@sakona.es